تبریک جالب دخیا به همسرش: رییس!

تبریک جالب دخیا به همسرش: رییس!

پایگاه خبری فوتبالی - ادورنه همسر داوید دخیا و خواننده اسپانیایی در شروع سال 2022 ریمیکسی از آلبوم قدیمی خود به نام "Catarsis" (به معنی رهایی) منتشر کرده است که تنظیم جدیدی از ترانه ها را عرضه کرده است.

به گزارش فوتبالی، ادورنه اخیرا ترانه جدیدی را به نام "‘El amor no existe" (به معنی عشق وجود ندارد) با همکاری آنتونیو خوزه را در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر یوتیوب منتشر کرده که با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

آلبوم جدید ادورنه به شدت موفقیت آمیز بوده است و در هفته سوم ژانویه به پرفروش ترین آلبوم اسپانیایی تبدیل شد و حتی از آلبوم خوانندگان بین المللی نظیر رائو آلخاندرو هم در جایگاه بالاتری قرار گرفت.

فروش بالای آلبوم ادورنه باعث شد تا همسرش داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد نیز ابراز خرسندی کند. در حقیقت آلبوم ادورنه در میان فروش دی وی دی فیزیکی به پرفروش ترین آلبوم تبدیل شد که این خواننده از این بابت در صفحه توییترش ابراز خرسندی کرد. دروازه بان منچستریونایتد نیز در توییتی از وی تمجید کرد و در جواب وی نوشت:"رئیس."

ادورنه در ویدیویی به هوادارانش گفت:" خیلی خوشحالم. کلمه ای برای توصیف احساساتم وجود ندارد. ممنون، ممنون و ممنون از ته قلب به خاطر این که باعث شدید تا آلبوم "Catarsis" به پرفروش ترین آلبوم فیزیکی، سومین آلبوم پرفروش مجازی و دومین آلبوم پرفروش به صورت کلی تبدیل شود."

4125