نیمار: نزدیکانم من را «بتمن» می‌دانند اما غریبه ها «جوکر»

نیمار: نزدیکانم من را «بتمن» می‌دانند اما غریبه ها «جوکر»

پایگاه خبری فوتبالی - «هرج و مرج عالی» نام مستند زندگی نیمار ستاره برزیلی پی اس جی است که در نتفلیکس پخش شده است.

به گزارش فوتبالی، مستند زندگی نیمار توسط شرکت زیر نظر لبران جیمز تولید شده است. نیمار در مصاحبه ای در مورد این مستند صحبت کرد. وی در توصیف خودش گفت:"برایم مهم نیست که دیگران در موردم چه فکری می کنند. می دانم که چه کار می کنم و چطور بازی می کنم. شفافیت دارم. برایم مهم نیست که دیگران چه بگویند. ممکن است که بگویند "نیمار در تعطیلات است." زندگی خودم است و هر کاری که دلم بخواهد انجام می دهم. نمی توان به انتقادها گوش داد. بیشتر از چیزی که لیاقتش را دارم از من انتقاد می شود و سخت است. برای دوستانم و خانواده ام، من بتمن هستم اما اگر من را نشناسید، فکر می کنید جوکر هستم!"

نیمار در مورد این که در 14 سالگی در رئال مادرید تست داده و در نهایت انتقالش محقق نشده هم صحبت کرد:" اولین باری بود که به اروپا می رفتم. چیزی نمی فهمیدم. غذا متفاوت بود. عادت نداشتم که آووکادو به غذا اضافه کنم. در همه جا آووکادو وجود داشت. تا آن زمان فکر می کردم که آووکادو فقط یک میوه است و در غذا وجود ندارد!"

پدر نیمار در مورد مدل موی سرخپوستی معروفش در سال 2010 صحبت هایی داشت:" کل دنیا در مورد آن مدل مو صحبت می کردند. برند نیمار در کل دنیا گسترش پیدا کرده بود و از فرصت استفاده کردیم. نیمار در سال 2010 با فوتبال پانصد هزار دلار حقوق می گرفت اما یازده میلیون دلار از تبلیغات دریافت کردیم. درامد تبلیغاتی او 20 برابر بیشتر از فوتبال بود. همیشه نیمار را در تلویزیون می دیدیم."

نیمار در این باره گفت:" پدرم در ابتدا وقتی آن مدل مو را گذاشتم، عصبانی شد اما بعد از آن اگر این مدل مو را نداشتم، عصبانی می شد! همه چیز خیلی سریع بود. در سن کمی شروع کردم. در سن کمی به تیم ملی رسیدم. معروف و پولدار شدم. اگر زندگی آرام تر پیش می رفت، با آرامش بیشتری تصمیم می گرفتم."

4125