وعده عجیب مدافع لیون؛ خرید لواندوفسکی به جای آزمون!

وعده عجیب مدافع لیون؛ خرید لواندوفسکی به جای آزمون!

پایگاه خبری فوتبالی - المپیک لیون شرایط آسانی را در فصل نقل و انتقالات زمستانی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، لیون با وجود تلاش های پرشمار نتوانست خریدی در زمستان داشته باشد. آنها به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت بودند اما در نهایت او را از دست دادند و این مهاجم با لورکوزن قرارداد بست. حالا لیون ممکن است که یکی از مهمترین بازیکنانش یعنی برونو گیمارش را هم از دست بدهد چرا که نیوکاسل در آستانه جذب این بازیکن قرار دارد.

شرایط نگران کننده لیون باعث شد تا یکی از هواداران تیم فرانسوی در پیامی توییتری از مدافع آلمانی تیمش ژروم بواتنگ و دوست قدیمی لواندوفسکی بخواهد که مهاجم لهستانی را به بایرن مونیخ بیاورد. بواتنگ در پیامی با چاشنی طنز جواب داد:" اگر این توییت به صدهزار بازنشر (ریتوییت) برسد، برای جذب روبرت تلاش خواهم کرد. (شکلک خنده) #کار را تمام شده بدانید (شکلک چشمک)."

بعید است که لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جهان بخواهد به تیمی نظیر لیون برود و طبیعتا بواتنگ قصد شوخی با هواداران تیم فرانسوی را داشته اما در حال حاضر این توییت بیش از 25 هزار بازنشر داشته و به نظر می رسد که هواداران لیون امید دارند که بواتنگ را مجبور کنند که به وعده اش عمل کند. لیون با 31 امتیاز در رتبه دهم لیگ فرانسه قرار دارد اما فقط سه امتیاز تا منطقه سهمیه اروپایی فاصله دارد.

4125