گزارش‌روز؛ حرکت چراغ خاموش مونیخی‌ها به سمت هالند، علت تأخیر در تمدید با لواندوفسکی؟

گزارش‌روز؛ حرکت چراغ خاموش مونیخی‌ها به سمت هالند، علت تأخیر در تمدید با لواندوفسکی؟

پایگاه خبری فوتبالی - از این که تا این لحظه باواریایی ها هنوز به توافقی با مهاجم لهستانی خود جهت تمدید قرارداد دست نیافته اند و همین مورد، باعث تقویت شایعه‌ی انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ به صورت مشخص تر از آن چه قبل تر تصور می شد، شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت بیلد آلمان، آینده‌ی روبرت لواندوفسکی در مونیخ هنوز مشخص نیست. این مهاجم لهستانی تا سال 2023 میلادی با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد. اگر تغییری در شرایط کنونی روبرت لواندوفسکی ایجاد نشود، ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند می تواند در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده مورد توجه سران مونیخ قرار گیرد. 

از دست دادن روبرت لواندوفسکی با انتقال آزاد در هجده ماه ظاهرا یک گزینه نیست؛ در عوض، فروش مهاجم نوک می تواند مبالغ ارزشمندی را به خزانه‌ی باشگاه مونیخی بریزد که طبق آخرین گزارش ها، این مبلغ رقمی در حدود شصت میلیون یورو خواهد بود. مبلغ بند فسخ ارلینگ هالند در قرارداد فعلی این بازیکن با زنبورها معادل با هفتاد و پنج میلیون یورو است. این احتمال نیز وجود دارد که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ دستمزد ستاره‌ی نروژی را به سطح دستمزد کنونی ستاره‌ی لهستانی تیم خود که مبلغی در حدود بیست و چهار میلیون یورو می شود افزایش دهد، چیزی است که صحبت از آن بعد از حضور احتمالی ارلینگ هالند در مونیخ وجود دارد و حتی این احتمال نیز وجود دارد که شاید مدیریت باواریایی ها در خصوص تعیین دستمزد هالند حتی از رقم دستمزد فعلی لواندوفسکی نیز فراتر برود.

9404