تراکتوری‌ها نیم فصل دوم با میکسدزون آشتی می‌کنند؟

تراکتوری‌ها نیم فصل دوم با میکسدزون آشتی می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان تراکتور از نیم فصل دوم، قطعا در پایان بازی پاسخگوی سوالهای اصحاب رسانه خواهند بود.

با پیگیری های خبرنگار فوتبالی، باشگاه تراکتور به تشریح دلایل عدم حضور بازیکنانش در میکسدزون پرداخت و وعده داد این مشکل را در نیم فصل دوم برطرف خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از انتشار خبری مبنی بر عدم حضور بازیکنان تراکتور در میکسدزون پس از اتمام بازی های خانگی این تیم در "فوتبالی"، باشگاه تراکتور درباره این موضوع توضیح داد.

گویا با توجه به اینکه میکسدزون ورزشگاه شهید سلیمانی در محل مناسبی قرار ندارد و بازیکنان تراکتور برای حضور در میکسدزون دچار مشکل می شوند، تصمیم بر این بوده که محل آن تغییر کند و به قسمتی انتقال یابد که اتاق نشست خبری نیز در آن جا قرار دارد.

 باشگاه تراکتور در حال ایجاد ساز و کار این تغییر بوده که در اواسط فصل خبر حضور هواداران در استادیوم‌ها قوت می‌گیرد و باتوجه به اینکه تراکتور در صورت حضور هواداران قصد دارد بازی هایش را در یادگار امام برگزار کند، این عملیات متوقف می‌شود که البته در ادامه، هم حضور هواداران در ورزشگاه منتفی می‌شود و هم میکسدزون همان گونه بلاتکلیف باقی می‌ماند!

البته باشگاه تراکتور وعده داده در صورتی که تا نیم فصل دوم همچنان بازیها بدون تماشاگر باشد، فکری به حال میکسدزون خواهد کرد و باید منتظر باشیم و ببینیم بالاخره پای تراکتوری‌ها به میکسدزون باز خواهد شد یا نه.