سؤالی مهم در سرنوشت ستاره نروژی‌؛ آیا هالند مستعد آسیب دیدن است؟

سؤالی مهم در سرنوشت ستاره نروژی‌؛ آیا هالند مستعد آسیب دیدن است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند ممکن است دوباره مجبور شود مهاجم ملی پوش نروژی تیم خود را برای مدتی از دست بدهد. به دنبال آسیب دیدگی های متوالی ارلینگ هالند در رقابت های فصل جاری، سؤالی در محافل ورزشی مطرح شده که آیا بازیکن نروژی بیش از حد آسیب پذیر است؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در دقیقه‌ی شصت و سه مسابقه‌ی بروسیا دورتموند با هوفنهایم، ارلینگ هالند به دلیل بروز ناراحتی در ناحیه‌ی ران پای خود مجبور به ترک بازی شد. البته هنوز گزارشی از میزان مصدومیت این مهاجم نروژی منتشر نشده است. 

ارلینگ هالند از ماه می سال 2020 میلادی تاکنون بیست و دو مسابقه را به دلیل مشکلات مربوط به آسیب دیدگی از دست داده است. این مهاجم نروژی اکثر اوقات این فصل به دلیل مصدومیت غایب است و همچنین در پیروزی سه بر دوی بروسیا دورتموند مقابل هوفنهایم نیز مجبور شد زودتر از سوت پایان مسابقه، زمین بازی را ترک کند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، آسیب دیدگی ارلینگ هالند ممکن است پارگی فیبر باشد؛ اما پزشک ورزشی، فروبوئز، با چنین نظری که ارلینگ هالند بازیکنی آسیب پذیر است، مخالفت می کند و می گوید: "ارلینگ هالند نه تنها یک مرد ورزشکار است، بلکه ماهیچه هایی بسیار قوی نیز دارد."

فروبوئز در این زمینه توضیحات بیشتری هم ارائه می دهد: "این موضوع یعنی داشتن ماهیچه های بسیار قوی، نقش مهمی در محافظت در برابر آسیب های مفصلی دارد. از این جهت، ارلینگ هالند مستعد آسیب دیدگی نیست؛ برای همین نگران او نیستم."

9404