واکنش ستاره مصری لیورپول به انتقادها از عملکردش

واکنش ستاره مصری لیورپول به انتقادها از عملکردش

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره  29 ساله تیم ملی مصر، معتقد است وجود چنددستگی میان هواداران فوتبال این کشور از محبوبیت تیم ملی کم کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول، از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد، در مسابقات جام ملت‌های آفریقا در کامرون، حامی تمام بازیکنان تیم باشند.

محمد صلاح، که همواره در ترکیب لیورپول می‌درخشد، در سه بازی ابتدایی مصر در این مسابقات، تنها یک گل به ثمر رسانده و برای بازیکنی که 16 گل در 20 بازی این فصل لیورپول در لیگ برتر به ثمر رسانده، عملکردی غیرمنتظره به‌حساب می‌آید. همین موضوع فوق ستاره تیم ملی مصر را زیر تیغ انتقادات قرار داده است.

پس از شکست مقابل نیجریه در اولین دیدار گروهی، مصر با پیروزی برابر گینه‌بیسائو و سودان، مسیر صعود خود به دور بعد را هموار کرد. تنها گل محمد صلاح تا اینجای مسابقات، در دیدار دوم این تیم در دور گروهی به ثمر رسید.

صلاح معتقد است تمام تمرکزها روی اوست و در شبکه‌های اجتماعی باید دیگر بازیکنان تیم هم مورد توجه باشند. این موضوع علاوه‌بر عملکرد او، روی بازی دیگر بازیکنان تیم ملی مصر نیز تاثیر منفی داشته است. این موضوع می‌تواند در آینده تاثیرات منفی بیشتری هم برای فوتبال این کشور در پی داشته‌باشد.

در کنفرانس خبری پیش از دیدار امروز مقابل ساحل‌عاج، محمد صلاح در گفتگو با خبرنگاران گفت:"صد درصد از عملکرد بازیکنان راضی هستم و فکر نمی‌کنم درباره کسی بد صحبت کرده باشم، یا برعکس این اتفاق برای من رخ داده باشد. تمام تلاش من این است که تجربیاتم از بازی در فوتبال اروپا را، به تیم ملی کشورم منتقل کنم.

احساس می‌کنم گاها کسانی وجود دارند، که به دنبال بهانه‌ای برای صحبت درباره محمد صلاح و قیاس میان بازیکنان هستند. متاسفانه در فضایی زندگی می‌کنیم که در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت و اهمیت تیم‌های ملی درحال کاهش‌یافتن است. مردم حامی باشگاه‌ها و بازیکنان هستند.

در گذشته این‌چنین نبود و می‌بینیم که تیم ملی مصر امروز دوپاره شده است. صفحاتی را در فضای مجازی می‌بینیم که به حمایت از یک بازیکن یا باشگاه ساخته شده اند و فکر می‌کنند دفاع کردن در هر شرایطی چیز خوبیست. من جور دیگری فکر می‌کنم.

گرچه نمی‌توانید به محمد صلاح لطمه بزنید، زیرا من تجربه‌های فراوانی را پشت سر گذاشته ام؛ ولی این رفتارها، ضربه اصلی را به بازیکنان جوان می‌زند.

من به تیم ملی نیامده ام تا کسی را اذیت کنم. اگر من را بازیکنی موفق در خارج از کشور می‌دانید، تنها یک توصیه به شما دارم. صرفا از یک بازیکن یا یک تیم حمایت نکنید. اگر طرفدار الاهلی هستید، فقط حامی بازیکنان الاهلی نباشید. یا هواداران زمالک، فقط درباره بازیکنانی که برای باشگاه آن‌ها بازی میکنند صحبت نکنند."

شاگردان کارلوس کی‌روش، عصر امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ساحل‌عاج می‌روند.

9719