پیام امباپه برای «بهترین دفاع راست جهان»

پیام امباپه برای «بهترین دفاع راست جهان»

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد اشرف حکیمی در بازی دیروز مراکش مقابل مالاوی در یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا با واکنش های مثبت زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، گل بازیکن پی اس جی به مراکش کمک کرد تا به بازی برگردد تا هم تیمی اش امباپه به تمجید از او بپردازد. ستاره پی اس جی در تمجید از اشرف حکیمی گفت:" اشرف حکیمی، بهترین دفاع راست دنیا. شب خوش آقایان!" اشرف کمی بعد در پیامی پاسخ کیلیان را داد و نوشت:"عشق من هستی."

اشرف حکیمی 23 ساله در پیروزی تیم ملی کشورش و صعود به یک چهارم نهایی نقش مهمی داشت. او توانست گل فوق العاده مانگو در نیمه اول را جبران کند. در حقیقت مانگو با شوتی 30 متری دروازه مراکش را باز کرده بود تا یکی از زیباترین گلهای مسابقات را به ثبت برساند اما النصیری گل تساوی را زد و اشرف گل پیروزی را به ثبت رساند تا کامبک را تکمیل کند.

جام ملت های آفریقا برای اشرف فرصتی بود تا توانایی هایش در زمینه کاشته زنی را ثابت کند. او دو گل با ضربات ایستگاهی به ثمر رساند. وی در این باره که آیا در پی اس جی هم ممکن است کاشته بزند، با شوخی گفت:" با مسی و نیمار صحبت خواهم کرد چرا که در پی اس جی سخت است که بتوانم کاشته بزنم."

4125