پیش‌بازی ایران – عراق؛ هت‌تریک برای برگزاری جشن صعود

پیش‌بازی ایران – عراق؛ هت‌تریک برای برگزاری جشن صعود

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی برای تکرار پیروزی‌اش مقابل عراق در بازی فردا انگیزه زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم در شرایطی فردا از ساعت 18 مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان اسکوچیچ به دنبال ثبت سریعترین صعودشان به جام جهانی هستند و در شرایطی که فرداشب بتوانند عراق را شکست دهند، جشن صعود به جام جهانی را برگزار خواهند کرد.

این مساله، مهمترین انگیزه تیم ملی برای پیروزی مقابل تیمی است که در چند سال گذشته تبدیل به گربه سیاه تیم ملی شده بود منتهی در دو تقابل قبلی‌اش با تیم ملی شکست خورده و حالا اسکوچیچ و شاگردانش به دنبال هت‌تریک مقابل این تیم هستند.

تحت تاثیر کرونا: مهمترین اتفاقی که این بازی را تحت تاثیر قرار داده، حمله کرونا به اردوی دو تیم بوده است. احمد نوراللهی، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و سیدمجید حسینی به خاطر ابتلا به کرونا، بازی فردا را از دست دادند و در اردوی عراق هم یاسر قاسم، امجد عطوان، مناف یونس و سعد ناطق 4 کرونایی حریف فردا شب تیم ملی هستند.

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی؟ در حالیکه قرار بود بازی فردا با حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شود اما از دیروز اخباری منتشر شده مبنی بر آنکه شاید به خاطر شرایط کرونایی، باز هم امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی فراهم نشود و باید دید نهایتا این ماجرا به کجا خواهد رسید.

نتیجه آخرین تقابل دو تیم: در دیداری که 16 شهریور برگزار شد، تیم ملی با گلهای جهانبخش، طارمی و قلی‌زاده، حریفش را سه‌گله کرد.

وضعیت در جدول: ایران با 16 امتیاز ضدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا است و عراق با 4 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

1984