پنج مقصد احتمالی دله اَلی در صورت جدایی از تاتنهام

پنج مقصد احتمالی دله اَلی در صورت جدایی از تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- پنج باشگاه، که شامل چهار تیم لیگ برتری است، شرایط جذب دله الی از تاتنهام را زیر نظر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی مِیل، اَلی که فرصت یک شروع دوباره تحت هدایت آنتونیو کونته را داشت، از زمان ورود این سرمربی ایتالیایی برای حضور در ترکیب تیم با مشکل مواجه شده است.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، آنتونیو کونته به طور کامل هافبک 25 ساله انگلیسی خود را کنار گذاشته و درب‌های خروجی باشگاه لندنی حتی در همین پنجره نقل‌وانتقالاتی، به روی دله الی باز است.

تا این لحظه، نیوکاسل یونایتد جدی‌ترین مشتری اَلی است. بروسیا دورتموند، برایتون، اورتون و برنلی، رقبای نیوکاسل در جذب این هافبک 25 ساله هستند.

البته  برای نیوکاسل در این پُست، جسی لینگارد از منچستریونایتد نیز یکی دیگر از گزینه های احتمالی به شمار می‌رود. البته انتقالی که به نقل از اتلتیک، با مشکل روبرو شده است.

سنت جیمز پارک، می‌تواند برای این هافبک انگلیسی نیز انتخاب مناسبی باشد. جایی که اَلی می‌تواند با خلاقیت خود تحت هدایت ادی هوو، مرد شماره یک نیوکاسل یونایتد در مسیر بقا در لیگ برتر باشد.

مدعیان قهرمانی این فصل بوندسلیگا نیز شرایط انتقال دله اَلی به آلمان را بررسی می‌کنند. هرچند سفر به آلمان برای ادامه فوتبال در این مقطع، از سوی این هافبک انگلیسی محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

9719