آشوبی: تیم ملی با کرونا هم با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد/ می‌توانیم با اطمینان از شکست عراق حرف بزنیم

آشوبی: تیم ملی با کرونا هم با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد/ می‌توانیم با اطمینان از شکست عراق حرف بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی ایران در حالت طبیعی نباید کار سختی برای پیروزی مقابل عراق داشته باشد و می‌تواند با سه امتیاز زمین را ترگ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرزاد آشوبی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و ابتلای برخی از بازیکنان اصلی این تیم به کرونا، اظهار داشت: این مورد عجیبی نیست و خیلی از کشور‌ها و باشگاه‌ها درگیر کرونا می‌شوند. مهم این است که تیم خوبی داریم که می‌تواند مسیر خودش را با قدرت ادامه دهد. هرچند اگر همه بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند وضعیت بهتر است ولی با این شرایط هم درصد بالایی برای موقعیت تیم ملی کشور‌مان وجود دارد. 

وی اضافه کرد: اسکوچیچ کاملاً پایبند به روند حرفه‌ای و استاندارد است و همیشه فقط 72 ساعت پیش از مسابقات بازیکنان را در اختیار می‌گیرد. شاید اگر اردوهای بلندمدتی بود می‌شد برای بازیکنانی که غایب هستند، جایگزین در نظر گرفت ولی در این فرصت کوتاه بیشتر می‌توان روی کیفیت بازیکنان ذخیره حساب بازی کرد. هرچند ما در تیم ملی روی نیمکت هم بازیکنان خیلی باکیفیتی داریم.

کارشناس فوتبال ایران درباره دعوت از محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود حواشی اخیر این بازیکن، عنوان کرد: این حواشی هنوز هم یک مورد مبهم است که مشخص نشده واقعی است یا مجازی. حتماً به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این حواشی از حقیقت به دور بوده، پس دلیلی برای محروم کردن تیم ملی از یک بازیکن خوب و با کیفیت نبوده است.

آشوبی درباره دیدار فردای تیم ملی با عراق گفت: عراق مدت‌هاست تیمی که قبلاً می‌شناختیم نیست. سطح فوتبال ملی ایران کاملاً‌ از عراق جدا شده و دیگر نباید این تیم را یک حریف سخت برای خودمان تصور کنیم. شرایط فعلی فوتبال ما نسبت به عراق بسیار بهتر است. در شرایط طبیعی تقریباً با اطمینان می‌توانیم از برد صحبت کنیم، البته که این تفکر به معنی این نیست که رقیب را دست کم بگیریم. اگر در این بازی خودمان باشیم و با آرامش در بازی حضور داشته باشیم، شانس بسیار زیادی برای برد عراق داریم.

۴۱۵۴