لحظه‌ای که ستاره لیورپول در حالت سرگیجه گل زد

لحظه‌ای که ستاره لیورپول در حالت سرگیجه گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول پس از برخوردی شدید برای سرش با حالت سرگیجه از زمین خارج شد آن هم در حالی که دقایقی قبلش یک گل عالی را مقابل کیپ ورد در جام ملت های آفریقا به ثبت رسانده بود.

به گزارش فوتبالی، کیپ ورد در این بازی نه نفره شد چرا که ووزینیا به علت خطایی خشن روی ستاره لیورپول کارت قرمز گرفت. دروازه بان کیپ ورد برخورد خشنی با سر مانه داشت و باعث شد تا این بازیکن نقش زمین شود اما این مهاجم با وجود این برخورد توانست لحظاتی بعد گلزنی کند.

در حقیقت مانه با وجود برخورد خشن به بازی کردن ادامه داد و در نهایت مشخص شد که تصمیم سرمربی سنگال برای حفظ کردنش درون زمین تصمیم مفیدی بوده است. مانه بدین ترتیب در دقیقه 63 گل مهمی را برای تیم ملی سنگال به ثبت رساند.

البته حال ناخوشایند مهاجم لیورپول باعث شد تا بعد از این صحنه چاره ای جز تعویض نداشته باشد. مانه از زمین خارج شد و کاملا مشخص بود که دچار سرگیجه شده است. بازی بعدی تیم ملی سنگال در مقابل برنده بازی مالی و گینه استوایی خواهد بود. گل دیگر سنگال در این بازی توسط بامبا دینگ ثبت شد. قطعا سنگالی ها امید دارند که ستاره لیورپول را در بازی بعدی تیمشان داشته باشند.

4125