توافق بارسلونا با بازیکن ساحل عاجی میلان

توافق بارسلونا با بازیکن ساحل عاجی میلان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اینکه رادیو کاتالونیا خبر از علاقه شدید بارسلونا به فرانک کسیه داد، به‌نظر می‌رسد باشگاه اسپانیایی در رقابت جذب این هافبک اهل ساحل عاج پیشتاز است.

به گزارش فوتبالی، اخبار در ایتالیا حاکی از توافق شخصی بارسلونا با فرانک کسیه هستند که قراردادش در ماه ژوئن با باشگاه میلان به پایان می‌رسد و در تابستان پیش‌رو به صورت آزاد این باشگاه را ترک خواهد کرد. تاتنهام، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول، همگی جز مشتریان فرانک کسیه هستند، که به‌نظر می‌رسد در رقابت برای جذب هافبک باشگاه میلان از شانس کمتری برخوردار می‌باشند.

جان‌لوئیجی لونگاری، کارشناس بخش نقل‌وانتقالات اسپورت‌ایتالیا، تایید کرد که بین باشگاه بارسلونا و نماینده فرانک کسیه، توافق شفاهی صورت گرفته است.

کسیه در حال حاضر در اردوی تیم ملی ساحل عاج، در جام ملتهای آفریقا، حضور دارد و طبیعتا موفق به عقد قرارداد نشده است. اما، آن‌چه از گزارش‌ها برمی‌آید، فرانک کسیه در تابستان پیش‌رو با قراردادی آزاد راهی نیوکمپ خواهد شد.

قرارداد فعلی کسیه با باشگاه میلان، در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و بی‌تردید قصد تمدید قرارداد با روسونری را ندارد. زیرا میلان حاضر به پرداخت سالیانه 8 میلیون یورو به علاوه پاداش، به هافبک ملی پوش ساحل عاجی خود نیست.

مذاکرات تمدید قرارداد میان طرفین، چندی پیش به بن‌بست رسید و امیدواری باشگاه ایتالیایی برای فروش هافبک خود به تاتنهام در نقل و انتقالات زمستانی نیز، توسط مدیربرنامه‌های فرانک کسیه ناامید شد.

9719