رسمی؛ ستاره فرانسوی منچستریونایتد به سویا پیوست

رسمی؛ ستاره فرانسوی منچستریونایتد به سویا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد با قراردادی قرضی تا پایان فصل، به سویا پیوست تا حضور در لالیگا را نیز تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، پیش از ماه ژانویه، زمزمه‌هایی مبنی بر خروج مارسیال از الدترافورد به گوش می‌رسید که با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مدیر برنامه‌های او این مسئله را تائید کرد و حتی رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ نیز در کنفرانس‌های خبری‌اش اعلام کرد که مارسیال به خاطر بازی نکردن، خواهان جدایی از این باشگاه است. مهاجم سابق موناکو در این فصل تنها چهار بار با پیراهن من یونایتد به میدان رفت و حتی با خروج اوله گونر سولشر و روی کار آمدن رانگنیک نیز وضعیت او در منچستر تغییری نکرد و نمی‌خواست که در فصل منتهی به جام جهانی 2022، یک نیمکت نشین محض باشد.

به نقل از سایت گل، پس از این اتفاقات، دو باشگاه سویا و یوونتوس رقابت خود را بر سر جذب این مهاجم بیست و شش ساله آغاز کردند که در نهایت، سویا با شکست دادن بانوی پیر، مارسیال را به اسپانیا برد. 

رسانه‌های بریتانیایی مدعی هستند که آنتونی مارسیال برای رفتن به سویل، درصدی از حقوقش را کاهش داد تا هیچ مشکلی در مسیر رفتنش به لالیگا رخ ندهد. 

4416