لو رفتن جزئیات عجیب قرارداد بارتومئو با پیکه؛ 20 میلیون یورو پاداش!

لو رفتن جزئیات عجیب قرارداد بارتومئو با پیکه؛ 20 میلیون یورو پاداش!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر اوضاع مالی مناسبی ندارد و شاید مهم ترین علت این قضیه مدیریت اشتباه جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست پیشین بارسلونا در این باشگاه بوده است به طوری که آبی و اناری ها در حال حاضر بدهی های زیادی دارند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی جزئیات قرارداد جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی با باشگاه بارسلونا منتشر شده است و مشخص شده که جرارد پیکه مبلغی حدود 20 میلیون یورو، یا به طور دقیق‌تر 19.5 میلیون یورو را فقط برای پاداش وفاداری و پاداش بازنشستگی دریافت می‌کند.

طبق این جزئیات که روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر کرده است، مشخص شده که جرارد پیکه در آخرین تمدید قرارداد خود با بارسلونا که جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان ریاست وقت بارسا آن را انجام داده و این قرارداد برای فصل های 2021/22 و 2022/23 اعتبار داشته است، پیکه 16 میلیون یورو دستمزد، 7.5 میلیون یورو پاداش وفاداری، 3.3 میلیون یورو مبلغی برای متغیرات و 12 میلیون یورو هم برای بازنشستگی مشخص کرده است.

باید دید که جرارد پیکه در انتهای این فصل بازنشسته می شود یا این اتفاق در پایان فصل بعدی رخ خواهد داد اما چیزی که از این جزئیات قرارداد مشخص است این است که پیکه مبلغ زیادی را از باشگاه بارسلونا به صرفا به خاطر پاداش گرفته است.

1470