آغاز تلاش تاتنهام برای جذب هم‌تیمی مهدی طارمی

آغاز تلاش تاتنهام برای جذب هم‌تیمی مهدی طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام برای به‌خدمت‌گیری لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی پورتو، آماده پرداخت 46 میلیون پوند است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام علاقه‌مند است تا با پیشنهادی به ارزش 37.6 میلیون پوند و 8.4 میلیون پوند بند پاداشی، بتواند انتقال این ستاره کلمبیایی را نهایی کند.

به نقل از منابع پرتغالی، پورتو برای فروش لوئیز دیاز، که تا اینجای فصل موفق به ثبت 16 گل و 6 پاس گل برای باشگاه پرتغالی شده، 50.2 میلیون پوند طلب کرده است.

دیاز در تابستان 2019 از کلاب جونیور کلمبیا به پورتو پیوست در دو فصل، لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال را با این باشگاه فتح کرد.

همچنین لوئیز دیاز تابستان امسال، در مسابقات کوپا آمریکا که با قهرمانی آرژانتین همراه بود، تاثیر زیاد در کسب رتبه سوم کلمبیا داشت و در کنار لیونل مسی، با چهار گل بهترین گل‌زن مسابقات لقب گرفت.

آنتونیو کونته از زمانی که هدایت باشگاه لندنی را پذیرفت، به وضوح عنوان کرده است که قصد بازسازی ترکیب تیم را دارد. پیش‌بینی می‌شود باشگاه شمال لندنی، روزهای شلوغی را در پایان ماه ژانویه در پیش داشته باشد.

علاوه بر این، تاتنهام به جذب آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی ولورهمپتون نیز بسیار نزدیک است. بازیکنی که آنتونیو کونته معتقد است، هم در خط حمله و هم به عنوان وینگ بک در سیستم  3دفاعه او، می‌تواند به تیمش کمک کند.

9719