بازیکن یاغی بارسلونا خواستار ملاقات با لاپورتا

بازیکن یاغی بارسلونا خواستار ملاقات با لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا به دنبال این است تا بتواند راهی برای حل مشکل خود با بارسلونا پیدا کند و در همین راستا به دنبال این است تا ملاقاتی با خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در مدت اخیر، مشکلات زیادی میان عثمان دمبله و باشگاه بارسلونا به وجود آمده است به طوری که حتی گفته شد که این بازیکن دیگر در لیست خروج بارسلونا قرار گرفته است و ژاوی و بارسا دیگر روی او حساب باز نخواهند کرد. دمبله در این مدت محبوبیت خود میان هواداران بارسلونا را از دست داده است و به همین دلیل در اینستاگرام خود نسبت به حرف و حدیث های اخیر واکنش نشان داد و گفت که دیگر سکوت نخواهد کرد.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، عثمان دمبله به دنبال این است تا دیداری با خوان لاپورتا داشته باشد و بدین ترتیب مشکلات خود را با او و باشگاه بارسلونا حل کند و بتواند راهی برای تمدید قرارداد پیدا کند و همچنان در این تیم ادامه دهد. باید دید که شرایط برای او به چه صورت پیش خواهد رفت و آیا خوان لاپورتا اساسا چنین چیزی را قبول کرده و به دنبال حفظ او خواهد بود یا اینکه دمبله دیگر جایی در پروژه آبی و اناری ها نخواهد داشت.

1470