ناراحتی نیمار از طرز رفتار پدرش با مردم

ناراحتی نیمار از طرز رفتار پدرش با مردم

پایگاه خبری فوتبالی - در قسمتی از مستند 'نیمار: آشوب کامل'، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن اذعان کرد که از نوع رفتار پدرش با مردم آزرده خاطر شده است. 

به گزارش فوتبالی، مستند 'نیمار: آشوب کامل' چند وقتی است که در شبکه‌های اینترنتی پخش شده و روایتی از زندگی ستاره سابق بارسلونا است. در یکی از قسمت‌های این مستند، نیمار و پدرش به خاطر پرونده اتهام به تجاوز، با یک دیگر جروبحث می‌کنند و نیمار سنیور (پدر نیمار) از پسرش می‌خواهد که مسئولانه‌تر رفتار کند تا دیگر درگیر چنین حواشی نشود. 

به نقل از سایت مارکا، نیمار سنیور گفت: "می‌خواهم متوجه شوی که دیگر نمی‌توانی ریسک کنی. منظور من از تمام حرف‌هایم این است که اگر اتفاقی برای تو بیافتد، تمامی تلاش و زحمات ما برای ساختن یک تصویر بسیار خوب از تو، هدر خواهد رفت. نمی‌توانم همیشه در کنارت باشم. من قبلا این کار را انجام می‌دادم و تو خوشت می‌آمد، اما حالا دیگر مرا نمی‌خواهی. ولی یکی باید باشد که ازت مراقبت کند. آن‌ها پسر مرا به تجاوز، متهم کرده‌اند. شاید من بعضی اوقات اذیتت می‌کنم، اما به خاطر مراقبت از توست."

نیمار 29 ساله که در آن لحظه خشمگین بود، با صدای بلند جواب پدرش را داد و گفت: "قطعا، اما من از رفتار تو با مردم خوشم نمی‌آید. راجع به موضوع اخیر صحبت نمی‌کنم، بلکه منظورم در کل است. بعضی اوقات خیلی پرخاشگری می‌کنی. می‌دانم که این اتفاق برای همه می‌افتد، اما موردی نیست. می‌خواهم بگویم که من اینطوری حرف نخواهم زد."

4416