عکس خاصی که رونالدو در سواحل خلیج فارس منتشر کرد

عکس خاصی که رونالدو در سواحل خلیج فارس منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد برای این مدت که تعطیلاتی در لیگ برتر انگلیس و فوتبال باشگاهی وجود دارد، به سواحل جنوبی خلیج فارس و امارات متحده عربی رفته است تا اوقاتی را آن جا سپری کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو معمولا از فرصت های پیش آمده استفاده می کند و به جا های مختلف می رود و این بار هم از فرصت استفاده کرده است و به دوبی رفته است تا بدین ترتیب اوقات خوشی را آنجا سپری کند. رونالدو عکسی را از این سفر خود به دوبی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و نوشته است:" از منظره لذت ببر" تا بدین ترتیب نشان دهد که در حال لذت بردن از منظره سواحل جنوبی خلیج فارس در دوبی است.

رونالدو در تیم ملی پرتغال بازی های مهمی را پیش رو خواهد داشت چرا که کار پرتغال برای صعود به جام جهانی 2022 قطر به مرحله پلی آف کشیده شده است و باید دید که عملکرد رونالدو و پرتغال در پلی آف چگونه خواهد بود. از طرفی منچستریونایتد هم فصل خوبی را سپری نکرده است و رونالدو در رده باشگاهی هم تحت فشار است و اکنون به دوبی سفر کرده تا قدری از این فشار ها دور باشد.

1470