شریفات: فولاد خانه اصلی من است و مذاکرات با این باشگاه ادامه دارد/ آلومینیوم باید از فصل گذشته تجربه بگیرد

شریفات: فولاد خانه اصلی من است و مذاکرات با این باشگاه ادامه دارد/ آلومینیوم باید از فصل گذشته تجربه بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک آلومینیوم اراک، باشگاه فولاد خوزستان را خانه اصلی خودش دانست و گفت که مذاکرات برای انتقال او به جمع شاگردان جواد نکونام ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات درباره عملکرد آلومینیوم اراک در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر نیم‌فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما بود. مقابل پدیده پنالتی ما روی نیما درودی را اعلام نکردند. تاکنون دو پنالتی روی من را اعلام نکردند و یک گل سالم من پذیرفته نشد. اگر آمار من چهار گل زده و ثبت چهار پنالتی بود، الان در میان سه وینگر برتر لیگ قرار داشتم.
وی در این مورد که کارشناسان داوری،‌ آلومینیوم را تیمی دانستند که بیشترین امتیازات را با اشتباهات داوری از دست داده است، تصریح کرد: امتیازات ناشی از اشتباهات داوری هیچ‌وقت تقسیم نمی‌شود. با این حال اگر این اتفاق رخ می‌داد، جزو چهار تیم بالای جدول بودیم. تیم‌های بزرگ خرج زیادی کردند و کسی انتظار نداشت آلومینیوم در دومین سال حضور خود در لیگ برتر، بالاتر از این تیم‌ها باشد. اگر در آلومینیوم باشم یا نباشم، امیدوارم نیم‌فصل دوم هم به خوبی پیش برود.

هافبک آلومینیوم اراک درباره بازگشت به دوران اوج خود در این تیم،‌ پس از تجربیات ناموفق در تیم‌های نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: دو سال شرایط بدی داشتم، اما خدا را شکر در لیگ برتر ماندم. ابتدای سال گذشته انتخاب درستی با کمک رسول خطیبی کردم. او دستم را مانند یک برادر گرفت و ارادت خاصی به وی دارم. سال گذشته در پُست دفاع راست بازی می‌کردم که امسال با حضور میلاد فخرالدینی، یک خط جلو آمدم.

شریفات درباره شرایط آلومینیوم برای نیم‌فصل دوم گفت: ما فصل گذشته 22 امتیاز تا پایان نیم‌فصل اول گرفتیم که امسال، این امتیازات به 25 رسیده است. اگر فصل گذشته امتیازات نیم‌فصل نخست را نمی‌گرفتیم، به لیگ دسته اول سقوط می‌کردیم و امیدوارم از تجربیات فصل پیش استفاده کنیم. رقبا در نیم‌فصل دوم سرسخت‌تر هستند و امتیاز از دست نمی‌دهند. آلومینیوم بازیکنان بزرگ و باشخصیتی دارد و تجربه‌های کافی را از فصل گذشته کسب کرده‌اند.

وی در مورد پیشنهادی که از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کرده است، بیان کرد: فولاد پیشنهادی رسمی و بسیار جدی به من داده است. قرار بود بعد از دیدار با پدیده در همین مورد با خطیبی صحبت کنم که او اکنون در دسترس نیست. من مدیون خطیبی و آلومینیوم هستم، اما فولاد خانه اصلی من است و مذاکرات فعلاً ادامه دارد. این یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های زندگی من است و امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد.

6641