آرائوخو اولین پیشنهاد باشگاه را برای تمدید نپذیرفت

آرائوخو اولین پیشنهاد باشگاه را برای تمدید نپذیرفت

پایگاه خبری فوتبالی- شکست اولین مذاکره برای تمدید قرارداد رونالدو آرائوخو، زنگ خطر را برای مدیران بارسلونا به صدا درآورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، مدافع 22 ساله بارسلونا که تا تابستان سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد، اولین پیشنهاد باشگاه جهت تمدید قرارداد را رد کرده است.

صحبت میان مدیربرنامه‌های بازیکن اروگوئه‌ای و باشگاه کاتالانی هفته گذشت صورت گرفت، اما رقم پیشنهادی بارسلونا برای نماینده‌ی رونالد آرائوخو راضی‌کننده نبود.

همچنین، خبرهایی از لیگ برتر انگلستان به گوش می‌رسد، که چلسی و منچستریونایتد شرایط مدافع بارسلونا را زیر نظر دارند که این موضوع می‌تواند زنگ خطری جدی برای سران آبی‌اناری‌ها باشد.

رونالد آرائوخو در این فصل، به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیمش تبدیل شده و خود را به عنوان زوجی مطمئن برای جرارد پیکه در قلب خط دفاع اثبات کرده است. حتی توانایی او برای بازی در دو سمت خط دفاع نیز، شانس او برای حضور در ترکیب بارسلونا رو بیش از پیش افزایش داده است.

متئو آلمانی، مدیر فنی باشگاه، تمدید قرارداد آرائوخو را در اولویت قرار داده است تا بتوانند از پتانسیل این بازیکن در خط دفاع که در سال‌های اخیر یکی از مشکلات اصلی بارسلونا بوده است، بهره ببرند.

رونالدو آرائوخو نیز شخصا مشکلی برا ماندن در بارسلونا ندارد، اما منتظر است تا از طرف باشگاه پیشنهادی دریافت کند که با توانایی و عملکردش مطابقت داشته باشد.

9719