کابوس بزرگ سپاهان در 16 هفته گذشته

کابوس بزرگ سپاهان در 16 هفته گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- نگاهی به نتایج سپاهان در این فصل نشان می‌دهد که دریافت گل از حریفان، تبدیل به کابوس شاگردان محرم نویدکیا شده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و بعد از باختهایش در لیگ، در جام حذفی هم در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باختند تا شرایط این تیم بدتر از قبل شود و حالا همه منتظر تصمیمی هستند که محرم نویدکیا در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان به آن اشاره کرده بود. تصمیمی که به گفته محرم، به صلاح سپاهان خواهد بود تا هواداران سپاهان، بیش از این ناراحت نشوند.

نکته قابل توجه درباره نتایج سپاهان، اینکه این تیم به جز یک بازی مقابل فولاد، در بقیه بازیهایی که از حریفانش گل خورده، نتیجه را واگذار کرده است.

جلوی فولاد هم سپاهان با 2 گل از شاگردان نکونام پیش افتاده بود که آیاندا پاتوسی از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به حداقل رساند منتهی نهایتا این سپاهان بود که برنده بازی شد.

در 6 باخت سپاهان در این 16 هفته( با احتساب شکست به گل گهر که با رای کمیته انضباطی، نتیجه‌اش برگشته) سه باخت مشابه 0-1 به ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس دیده می‌شود. سپاهان جلوی پیکان با نتیجه 1-2 بازی را واگذار کرد و در دیدار با مس رفسنجان هم علیرغم گل ثانیه 13 شهریار مغانلو، دروازه کریستوفر کنت، سه بار باز شد.

جلوی گل گهر هم که سپاهان با نتیجه 2-4 شکست خورد منتهی نتیجه آن بازی با رای کمیته انضباطی، 0-3 به سود سپاهان شد و باید دید کمیته استیناف چه تصمیمی درباره آن بازی خواهد گرفت.

7655