مشخص شدن رقم درخواستی رئالی‌ها برای والورده، شیاطین‌سرخ را سراغ گزینه جانشین فرستاد!

مشخص شدن رقم درخواستی رئالی‌ها برای والورده، شیاطین‌سرخ را سراغ گزینه جانشین فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش اروگوئه ای کهکشانی های مادریدی یکی از بازیکنان هدفی است که به تازگی به شیاطین سرخ شهر منچستر انگلستان مرتبط شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسپانیایی El Nacional، از آن جایی که آینده‌ی پل پوگبا، ستاره‌ی گران قیمت و ملی پوش فرانسوی در تیم منچستر یونایتد انگلستان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، هافبک های زیادی به باشگاه سرخپوش شهر منچستر لینک می‌ شوند. یکی از بازیکنانی که در روزهای گذشته، انتقال او به اولدترافورد مورد بحث و بررسی بسیار قرار گرفته است، فدریکو والورده‌ ای است که همیشه انتخاب نخست در سانتیاگو برنابئو نبوده است.

با این تفاسیر و طبق گزارش این منبع اسپانیایی، مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا هیچ گونه علاقه‌ ای به فروش هافبک اروگوئه ای و آینده دار خود ندارد؛ مگر این که خواسته‌ی سران برنابئو نیز برآورده شود. بر همین اساس، گفته می‌شود که مدیران تیم پایتخت نشین مادریدی برای فدریکو والورده مبلغ شصت و دو میلیون پوند درخواست دارند.

این مبلغ و رقم درخواستی سران لوس بلانکوس، ممکن است توجه مدیران شیاطین سرخ را به سایر گزینه‌ هایی که به مراتب ارزان تر نیز باشند، معطوف کند. یکی از آپشن‌ ها و گزینه های مقرون به صرفه، دنیس زکریا، هافبک سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ آلمان می‌ باشد.

فدریکو والورده، هافبک ملی پوش اروگوئه ای همچنین به تازگی و در ماه آگوست میلادی نیز قرارداد خود را با مدیران باشگاه اسپانیایی رئال مادرید تا سال ۲۰۲۷ میلادی تمدید کرده است تا خیال سران برنابئو از بابت خروج این بازیکن از جمع شاگردان کارلو آنچلوتی بدون سود و منفعت برای باشگاه راحت باشد؛ چرا که با امضای به موقع این قرارداد جدید، احتمال وقوع چنین حالتی صفر خواهد بود.

9404