پیشنهادهایی که می‌توانند بارسلونا را از بحران مالی نجات بدهند

پیشنهادهایی که می‌توانند بارسلونا را از بحران مالی نجات بدهند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با بزرگترین پکیج اسپانسری تاریخ فوتبال مواجه شده است و می تواند با این قراردادها شرایط مالی خود را به طور کامل دستخوش تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، راکوتن که فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیکی است، اسپانسر اصلی پیراهن کنونی بارسلونا است در حالی که شرکت لوازم خانگی بکو نیز اسپانسر لباس تمرینی پیراهن کاتالان ها به شمار می رود. هر دو قرارداد در پایان فصل  به اتمام می رسد که بارسلونا در نظر دارد که اسپانسرهای جدیدی را استخدام کند که به نظر می رسد که شرکت های مختلف برای همکاری با بارسلونا دست به کار شده اند.

شرکت پولکادوت که در حوزه  رمزارز فعالیت می کند و شرکت "ویگن نیشن" که در حوزه غذاهای بدون گوشت فعالیت می کند، پیشنهادهایی به ارزش سالانه 80 میلیون یورو را به دست بارسلونا رسانده اند. لاپورتا و مدیران بازاریابی باشگاه بارسلونا اخیرا جلساتی را با نمایندگان شرکت ویگن نیشن داشته اند.این شرکت البته ارز مجازی مخصوص خود به نام "گرین کوین" را ارائه کرده است که این برند می تواند به اسپانسر اصلی پیراهن بارسلونا تبدیل شود.  

شرکت ارز مجازی پولکادوت نیز مذاکراتی جدی با بارسلونا داشته و مبلغ پیشنهادی آنها بیشتر از راکوتن بوده است. از سویی گفته می شود که شرکت "اسپاتیفای" که نرم افزاری مربوط به پخش موسیقی است هم برای حمایت از بارسلونا ابراز آمادگی کرده است.

بارسلونا سالها بدون اسپانسر پیراهن فعالیت می کرد که در سال 2006 آنها یونیسف را به شکل خیریه به عنوان اسپانسر پیراهن خود انتخاب کردند و بعد از آن با هواپیمایی قطر و راکوتن قرارداد بستند.

4125