واینالدوم خواهان جدایی و بازگشت به لیگ برتر

واینالدوم خواهان جدایی و بازگشت به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد جورجینیو واینالدوم از وضعیت خود در پاری‌سن‌ژرمن راضی نیست و قصد بازگشت به لیگ برتر انگلستان را دارد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 31 ساله پاری‌سن‌ژرمن ممکن است طی انتقالی به لیگ برتر بازگردد. ملی پوش هلندی پس از تنها 6 ماه پس از انتقال به لوشامپیونه فرانسه و تلاش برای کسب جایگاهی ثابت در خط هافبک تیم مائوریسیو پوچتینو، قصد بازگشت به فوتبال انگلیس را دارد.

بنابر آن‌چه اسکای اسپورتس گزارش می‌دهد، واینالدوم از شرایط خود در فرانسه راضی نیست و مشتاق است با پیوستن به آرسنال، مجددا لیگ برتر انگلستان را تجربه کند.

به جای بازگشتن به لیورپول، کاپیتان تیم ملی هلند تمایل دارد برای بازگشت به انگلستان، توپچی‌ها را انتخاب کند. باشگاهی که ادعا می‌کند از دوران کودکی دوست داشته است. این موضوع می‌تواند هم برای آرسنال و آرتتا جهت تقویت خط میانی خوب باشد، هم به واینالدوم فرصت دهد تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کند.

با این وجود، پاری‌سن‌ژرمن قصد ندارد هافبک باتجربه خود را در میانه فصل از دست بدهد و خود بازیکن هم در صورت مخالفت باشگاه، احتمالا آن‌ها را برای این انتقال تحت فشار نخواهد گذاشت.

گفتنی است، جورجینیو واینالدوم 6 فصل سابقه حضور در لیگ برتر را با پیراهن نیوکاسل و لیورپول در کارنامه دارد. هافبک 31 ساله هلندی تحت هدایت یورگن کلوپ موفق به فتح لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا شده  است.

9719