کیلینی: من خیلی زشت هستم؛ با رونالدو خیلی شوخی می‌کردیم

کیلینی: من خیلی زشت هستم؛ با رونالدو خیلی شوخی می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی و جورجیو کیلینی آخرین مدعوین به پادکست فدز رپر ایتالیایی بودند. مدافعان یوونتوس خاطرات بامزه ای را در این پادکست نقل کردند.

ته وز:"در تمرینات خیلی اذیتش می کردیم. مدام روی پایش تکل می زدیم و از نظر روانی خسته می شد. اما رفتارش تفاوت ایجاد می کرد. مدافعان حریف از او می ترسیدند."

کریستیانو:" وقتی که به یوونتوس ملحق شد، انتظار جوی جنجالی را داشتیم اما خیلی سریع به بخشی از گروه تبدیل شد و با همه عادی رفتار کرد. با وجود آن که یک ستاره چندملیتی بود، می شد با او شوخی کرد."

بونوچی در مورد پیوستن به میلان:"شاید برخی هنوز من را نبخشیده باشند اما وقتی در یووه هستم یعنی در جایی هستم که دوستش دارم."

کیلینی در مورد روابط عاشقانه اش:" من خیلی زشت هستم. بونوچی خوشتیپ است و خیلی راحت می تواند وارد رابطه عاشقانه شود اما برای من بدون فوتبال، غیرممکن بود."

بونوچی در مورد خرافات:"در یورو یک بار اتوبوس داشت ویالی را جا می گذاشت. بعد از آن سه بر صفر برنده شدیم. بعد از آن این حرکت را قبل از همه بازیها تکرار کردیم!"

کیلینی در مورد جشن ها:" پس از یورو در کل شب جشن گرفتیم. بارلا در حالت غیرعادی نزد رئیس فدراسیون رفت..."

کیلینی در مورد گونزالو برگسیو (مهاجم آرژانتینی):"باعث مصدومیتش شدم. شش ماه بعد مقابلش بازی کردم. در کل زمین می خواست من را بزند. در اوایل نیمه دوم اخراج شد. برایم قابل درک بود. کینه ای ندارم."

4125