پیشنهاد کویتی دلیل تنبیه پهلوان توسط سرمربی پرسپولیس

پیشنهاد کویتی دلیل تنبیه پهلوان توسط سرمربی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سرمربی پرسپولیس احسان پهلوان را در چند بازی حساس تیمش نیمکت‌نشین کرد؟

به گزارش فوتبالی، هافبک تکنیکی پرسپولیس در مقطعی از نیم فصل اول از سوی یحیی گل‌محمدی مورد استفاده قرار نگرفت تا حتی شایعاتی درباره جدایی او در نیم فصل نیز مطرح شود.

احسان پهلوان که سال گذشته و پیش از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد، خیلی زود در ترکیب تیم جدیدش جا افتاد تا حتی بسیاری او را با لقب «پسر یحیی» صدا کنند. در حالی که انتظار می‌رفت او در این فصل بتواند عملکرد بهتری در ترکیب تیمش داشته باشد اما جدا از مصدومیت پهلوان، گویا خبری به یحیی گل‌محمدی می‌رسد که باعث می‌شود که او برای چند بازی قید این بازیکن را بزند.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود به این ماجرا پرداخته و نوشته است: " ماجرا از این قرار بود که در مقطعی از فصل، یک تیم کویتی به پهلوان پیشنهاد خوبی داده و هافبک کناری پرسپولیس هم شرایط را پذیرفته و انتقالش قطعی شده بود. پهلوان در آن مقطع کادر فنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل‌محمدی را در جریان انتقالش گذاشت و یحیی هم مخالفتی نکرد اما او را از ترکیب کلاً بیرون گذاشت."

پهلوان که در سه بازی متوالی مقابل سپاهان، تراکتور و شهرخودرو جایی در ترکیب تیمش نداشت، در آستانه بازی هفته پانزدهم مقابل فجر اما پهلوان از منتفی شدن حضورش در فوتبال کویت گفت و با تغییر شرایط، او در دقیقه 66 آن مسابقه به میدان رفت و نمایش خوبی هم ارائه داد.

7655