انتقال ولاهوویچ به یوونتوس، نزدیکتر از همیشه

انتقال ولاهوویچ به یوونتوس، نزدیکتر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس آنچه از گزارش‌های متعدد در ایتالیا برداشت می‌شود، یوونتوس به جذب دوشان ولاهوویچ بسیار نزدیک شده و این مهاجم 21 ساله نیز مایل به این انتقال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ولاهوویچ با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی رسیده و با قراردادی 5 ساله و دستمزد سالیانه 7 میلیون یورو موافقت کرده است.

پیش از این مدیران فیورنتینا تایید کرده بودند، که جدایی مهاجم صربستانی می‌تواند در این زمستان صورت پذیرد. دنیله پراده، مدیر باشگاه، در مصاحبه با اسپورت‌ایتالیا، اذعان کرده بود، پیشنهادات بسیار خوبی برای او دریافت کرده ایم.

بنابر آن‌چه رسانه‌ها در ایتالیا گزارش می‌دهند، یوونتوس حاضر به پرداخت 60 میلیون یورو برای این فوق ستاره خط حمله فیورنتینا می‌باشد. ولاهوویچ نیز تمایل خود برای پیوستن به بانوی پیر را اعلام کرده است.

هرچند، دو باشگاه همچنان برای توافق نهایی، نیاز به مذاکره بیشتری دارد. هزینه‌ای که یوونتوس در ژانویه متحمل می‌شود ممکن است کاهش یابد. همچون اتفاقی که هنگام انتقال فدریکو کیه‌زا از فلورانس به تورین در سال 2020 رخ داد.

ملی‌پوش ایتالیایی سابق فیورنتینا، ابتدا با انتقالی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. سپس با قراردادی 40 میلیون یورویی حضورش را در تورین دائمی کرد. قراردادی که شامل 10 میلیون یورو بندهای اضافه‌شده بود.

پیش از این نیز، کوریره دلو اسپورت گزارش داده بود، باشگاه ایتالیایی با سه باشگاه لیگ برتری آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل یونایتد، وارد مذاکره شده بود. اما مهاجم 21 ساله صرب حاضر به پذیرفتن پیشنهادهای لیگ برتری نیست.

آن‌چه مسلّم است، اختلاف طرفین بر سر رقم این قرار می‌باشد. یوونتوس حاضر به پرداخت 60 میلیون یورو است، درحالیکه طرف فلورانسی ارزش مهاجم خود را 10 میلیون یورو بیشتر از این رقم می‌داند.

 

9719