دلیل حمایت بنزما از مسی از نگاه کارشناس فرانسوی

دلیل حمایت بنزما از مسی از نگاه کارشناس فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه گذشته کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید علنا از لیونل مسی در مقابل انتقادها از عملکردش در پی اس جی در ماه های اخیر دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم رئال مادرید در مصاحبه با تله فوت گفت که هر کسی که از مسی انتقاد کند، چیزی از فوتبال نمی فهمد. ژروم روتن بازیکن اسبق پی اس جی که در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال در رادیو مونته کارلو اسپورت فعالیت می کند به هیچ وجه از صحبت های بنزما خوشش نیامد.

روتن در پاسخ به بنزما بیان کرد:" وقتی  بنزما این گونه صحبت می کند به این معنی است که بازیهای پی اس جی را ندیده است. این امکان پذیر نیست چرا که اگر بازیهایشان را دیده بود، کمی انتقاد می کرد. مسی در زمان حضورش در پی اس جی بازیکنی که می شناختیم، نبوده است. انتقادها سازنده هستند وبرای بهتر شدن انجام می شوند و اهداف منفی ندارند. این که بگوییم مسی در بهترین شرایطش نیست به این معنی نیست که فوتبال را نمی فهمیم. متاسفم."

روتن در ادامه صحبت هایش کمی تندتر به بنزما تاخت و گفت:" من علم آسمانی ندارم اما این که حس کنم که بنزما به من اتهام می زند که چیزی از فوتبال نمی فهمم، آن هم در حالی که 16-17 سال در بالاترین سطح بازی کردم و از پنج سالگی در فوتبال حضور داشتم، از پایان دوران فوتبالم به یک مشاور تبدیل شدم چرا که عاشق فوتبال هستم... متاسفم کریم اما حرفهایت در این زمینه اهمیتی ندارد."

4125