عجیب‌ترین صحنه بازی کومور و کامرون(عکس)

عجیب‌ترین صحنه بازی کومور و کامرون(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شاکر الهدهور دروازه بان تیم ملی کومور در ساعات اخیر و پس از بازی با کامرون به شدت وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، شاکر دفاع چپ است اما به علت نبود دروازه بان مجبور شد که در بازی دوشنبه در یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا درون دروازه بازی کند. این بازیکن 30 ساله در یکی از صحنه ها فراموش کرد که دروازه بان است و به اشتباه دستانش را جمع کرد تا مرتکب هند نشود!

بازیکن 30 ساله در پست دفاع چپ در تیم آژاکسیو در لیگ دسته دو فرانسه بازی می کند که به خواست خودش درون دروازه کومور قرار گرفت چرا که سلیم بن بوانا دروازه بان تیم دچار مصدومیت شانه شده بود و موید حسینی و علی احمدا دروازه بان های دیگر تیم به کرونا مبتلا شده بودند. بدین ترتیب الهدهور با وجود این که فقط 173 سانتی متر قد داشت در بزرگترین بازی تاریخ کومور درون دروازه قرار گرفت که البته عملکرد خوبی هم داشت. کامرون در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد اما الهدهور توپگیری های فوق العاده ای از خود ارائه داد.

اما در یکی از صحنه های نیمه دوم الهدهور فراموش کرد که دروازه بان است. در حقیقت مدافعان عادت دارند که برای این که مرتکب خطای هند نشوند، دستشان را جمع می کنند که الهدهور دقیقا همین کار را کرد و نتوانست جلوی دریافت گل دوم توسط تیمش را بگیرد. در هر صورت کومور از مسابقات حذف شد اما قطعا به عنوان پدیده مسابقات در یادها خواهند ماند.

4125