تاتنهام در آستانه جذب مهاجم مورد نظر بارسلونا

تاتنهام در آستانه جذب مهاجم مورد نظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام هاتسپرز در مراحل پایانی توافق با ولورهمپتون بر سر انتقال 20 میلیون پوندی آداما ترائوره قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای، تاتنهام در ابتدا با پیشنهادی 15 میلیونی علاقه خود به وینگر اسپانیایی گرگ‌ها را علنی کرد، درحالیکه این باشگاه ارزش واقعی ترائوره را 25 میلیون اعلام کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد این توافق به زودی با رقمی بین پیشنهادهای طرفین نهایی شود و وینگر 25 ساله  ولورهمپتون راهی لندن شود.

آداما ترائوره یکی از اهداف بلندمدت باشگاه تاتنهام بوده است، که حتی در تابستان اخیر زمانی که سرمربی سابق نارنجی پوشان، نونو اسپریتو، هدایت تاتنهام را برعهده داشت قصد همکاری مجدد با شاگرد سابق خود را داشت.

قرارداد فعلی ترائوره با باشگاه فعلی اش تابستان 2023 به اتمام می‌رسد و ولورهمپتون، که تمایل به ادامه همکاری با وی دارد، تلاش می‌کند قرارداد این بازیکن را 15 ماه دیگر تمدید کند. با توجه به شواهد، اگر توافق بین دو باشگاه برای این انتقال صورت گیرد، توافق شخصی بازیکن با باشگاه لندنی احتمالا مراحل سختی را پشت‌سر نخواهد گذاشت.

این غول پرسرعت اسپانیایی، که همواره از طرف باشگاه‌های اروپایی مورد توجه بوده است، در این فصل تحت هدایت برونو لاژه، تنها یک دیدار از لیگ برتر را به طور کامل از دست داده است. اما، از بین 20 بازی‌ای که در این فصل تجربه کرده، فقط نیمی از آن‌ها را از ابتدا آغاز کرده است.

همزمان با تلاش جهت جذب آداما ترائوره، آنتونیو کونته علاقه دارد ترکیب تیمش را قوی‌تر کند. اضافه کردن یک مهاجم و یک بازیکن در خط میانی، اولویت های سرمربی ایتالیایی در روزهای پایانی ژانویه است.

9719