لو رفتن فردی که خودش را جای کاپیتان لیورپول جا زده بود!

لو رفتن فردی که خودش را جای کاپیتان لیورپول جا زده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - یک کاربر در شبکه اجتماعی تیندر تصمیم گرفته بود که خودش را جای جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول جا بزند اما خیلی زود دستش رو شد!

به گزارش فوتبالی، "هتی رو" هوادار تیم کاونترسی سیتی در توییتر وایرال شد چرا که اسکرین شاتی از یکی از جالب ترین مکالماتش در این شبکه اجتماعی دوستیابی منتشر کرده است. در حقیقت او در این شبکه اجتماعی با فرد 26 ساله ای با نام کاربری "دن" مواجه می شود که از تصویر کاپیتان تیم ملی انگلیس و لیورپول به عنوان تصویر خودش استفاده کرده است.

دن در این شبکه اجتماعی حتی تیک ابی را هم گرفته بود و محل اقامتش را در نزدیکی دانشگاه آیندبورگ اعلام کرده بود. هتی به این کاربر می گوید که خیلی شبیه جوردن هندرسون است که وی در جوابش می گوید:" من خود جوردن هندرسون هستم!" کمی بعد هتی در جوابش می گوید:"جوردن هندرسون در حال حاضر دارد برای لیورپول بازی می کند" که اشاره وی به بازی یکشنبه میان لیورپول و کریستال پالاس است." اما کاربر مذکور کم نمی آورد و جواب می دهد:"درست است. از زمین بیرون آمدم تا جوابت را بدهم چون دلم برایت تنگ شده بود!"

مشخص نیست که سرانجام این گفتگو به کجا کشیده شده اما طبیعتا نباید ادامه پیدا کرده باشد. در حقیقت جوردن هندرسون با خوشبختی با ربکا بارنت ازدواج کرده است و این زوج صاحب سه فرزند هستند.

4125