ژاوی درها را به روی جدایی بازیکن مورد علاقه مسی باز کرد

ژاوی درها را به روی جدایی بازیکن مورد علاقه مسی باز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد که از ریکی پوچ بخواهد که باشگاه را ترک کند تا از پرداخت دستمزد وی معاف شوند و بدین ترتیب این بازیکن می تواند به دوران حضورش در نیوکمپ خاتمه ببخشد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها دچار مشکلات مالی هستند و فروش قرضی کوتینیو به استون ویلا و کاهش دستمزد اومتیتی هم این مشکل را حل نکرده است. اسپورت گزارش داده است که ژاوی در نظر دارد که درها را به روی جدایی پوچ باز کند تا از پرداخت دستمزد وی معاف شوند.

پوچ اولین بازی خود را در سال 2018 برای بارسلونا داشت که در دوران حضور مسی در بارسا رابطه خوبی با ستاره آرژانتینی داشت. در حقیقت مسی پس از یکی از تمرینات گفته بود که شیفته سبک بازی پوچ شده و حتی او را با اینیستا مقایسه کرده بود.

در چهار سال اخیر شرایط برای ریکی خوب پیش نرفته است. پوچ نتوانست نظر مساعد کومان را جلب کند و فعلا در دوران ژاوی هم موفق نبوده است. به نظر می رسید که حضور ژاوی شرایط ریکی را تغییر بدهد اما فعلا این اتفاق رخ نداده است و حتی بازیکنانی نظیر نیکو و آلوارو سانز هم جلوتر از وی در ترکیب قرار گرفته اند.

ریکی شاید در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از بارسلونا جدا شود و به جایی برود که شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. گفته می شود که ختافه و ولورهمپتون برخی از مشتریانش هستند.

4125