نگرانی جدید مدیران پرسپولیس؛ احتمال اعتصاب شاگردان گل‌محمدی

نگرانی جدید مدیران پرسپولیس؛ احتمال اعتصاب شاگردان گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس تمرینات این تیم را تحریم خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادرفنی قرمزها، تمرینات پرسپولیس از روز چهارشنبه 6 بهمن بدون ملی پوشان از سر گرفته خواهد شد تا این تیم برای بازی سوپرجام مقابل فولاد آماده شود اما حالا خبر می‌رسد اگر تا آن روز پولی به حساب شاگردان یحیی گل‌محمدی واریز نشود، بعید نیست که این تعطیلی تمدید شود.

رضا درویش که با دعوت یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس قبل از بازی با فولاد(در هفته شانزدهم لیگ برتر) حاضر شده بود، در آن جلسه به بازیکنان و کادرفنی قول داد تا پس از بازی مقابل فولاد 15 درصد دیگر از مطالبات آنها را پرداخت کند اما 4 روز از آن اتفاق گذشته و هنوز خبری از واریز پول به حساب پرسپولیسی‌ها نشده است.

بازیکنان پرسپولیس به کادرفنی و افشین پیروانی مدیر تیم اعلام کرده‌اند تا زمانی که پول نگیرند در تمرینات شرکت نخواهند کرد و باشگاه باید به وظایف خود در قبال آنها عمل کند. گفته می‌شود یحیی به بازیکنان تیمش اعلام کرده در این تصمیم حامی آنها خواهد بود و تمام تلاشش را برای پرداخت مطالبات آنها انجام خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ توضیحی درباره این بدقولی و اینکه چه مشکلی پیش آمده، به اعضای کادرفنی و بازیکنان نداده است و بازیکنان و مربیان هم از شرایط موجود بسیار عصبانی و دلخور هستند.

باید منتظر ماند و دید آیا درویش موفق خواهد شد تا قبل از روز چهارشنبه به بازیکنان پرسپولیس پرداختی داشته باشد و مانع اعتصاب آنها شود یا نه.

7655