گربه ایرانی محبوب هواداران پونفرادینا

گربه ایرانی محبوب هواداران پونفرادینا

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد فوق‌العاده امیر عابدزاده در بازی این هفته پونفرادینا، مورد توجه رسانه معتبر AS اسپانیا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، عابدزاده در پیروزی 1-2 تیمش مقابل هوئسکا، نمایشی درخشان داشت و علیرغم دریافت یک گل، 7 سیو داشت که 5 سیو آن مربوط به ضرباتی بود که از داخل محوطه جریمه پونفرادینا به سمت دروازه او زده شده بود.

نویسنده نشریه AS با اشاره به نمایش امیر جلوی هوئسکا، او را ناجی تیمش در زمین حریف معرفی کرده و اینکه گلر ایرانی پونفردانیا، با سیوهای متوالی‌اش اجازه نداد تیمش بدون سه امتیاز، ورزشگاه El Alcoraz را ترک کند و لقب گربه ایرانی برازنده این دروازه‌بان است.

او فصل بسیار خوبی را در پونفرادینا پشت سر گذاشته و به جز 4 بازی – که به خاطر حضور در اردوی تیم ملی و مریضی امکان حضور در میدان را نداشت – در بقیه بازیهای تیمش حاضر بوده است.

نویسنده AS در ادامه مطلبش اشاره ریزی به رزومه عابدزاده و نوشته او تبدیل به چهره محبوبی بین هواداران تیمش شده چرا که از یکطرف با سیوهایش دروازه پونفرادینا را بارها و بارها در این فصل نجات داده و از طرف دیگر شخصیت او در خارج از زمین هم شخصیت دوست‌داشتنی‌ای به نظر می‌رسد.

1984