اینتر رقیب جدید نیوکاسل در مسیر جذب بازیکن آلمانی

اینتر رقیب جدید نیوکاسل در مسیر جذب بازیکن آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارشات اخیر، اینتر برای جذب رابین گوسنس آلمانی با نیوکاسل رقابت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، این وینگر آلمانی باشگاه آتالانتا مورد توجه باشگاه‌های اروپایی بسیاری قرار دارد و اخیرا خبرهایی پیرامون انتقال احتمالی گوسنس به سن‌سیرو به گوش می‌رسد.

رابین گوسنس در کنار اشرف حکیمی و تئو هرناندز، تنها مدافعانی هستند که در 15 فصل اخیر، توانسته اند در 21 بازی ابتدایی فصل سری‌آ روی حداقل 9 گل تاثیر مستقیم داشته باشند.

باشگاه نیوکاسل یونایتد نیز پیش از این، با پیشنهاد قراردادی 3.5 ساله، علاقه خود به جذب این بازیکن آلمانی باشگاه آتالانتا علنی کرده بود.

نیوکاسل می‌تواند همین زمستان به صورت نقدی ملی پوش آلمانی را به سنت جیمز پارک بیاورد. درحالیکه مدافعان عنوان قهرمانی اسکودتو، برای دائمی کردن انتقال رابین گوسنس باید تا تابستان پیش‌رو صبر کنند. انتقال احتمالی وی از برگامو به مقصد میلان در همین پنجره نقل‌وانتقالات، به صورت قرضی خواهد بود.

مدیران نراتزوری روز گذشته با سرمربی ایتالیایی خود، سیمونه اینزاگی، جلسه‌ای جهت تعیین برنامه‌های باشگاه در روزهای پایانی ژانویه برگزار کردند. اینزاگی قصد دارد شاگرد سابق خود در لاتزیو، فیلیپه کایسدو، را که پیش از این موافقت خود برای حضور در سن‌سیرو را به مربی فصل گذشته لاتزیو اعلام کرده است، به اینتر بیاورد.

سیمونه اینزاگی در ابتدای فصل نیز، خواکین کورئا که در لاتزیو شاگرد وی بود را از این باشگاه به اینتر آورد.

9719