۳ لژیونر در راه تهران، سردرگمی طارمی در برف!

۳ لژیونر در راه تهران، سردرگمی طارمی در برف!

پایگاه خبری فوتبالی- سه لژیونر کشورمان که به دلیل مشکلات پروازی و لغو پرواز خود در ترکیه مانده بودند، موفق شدند به سمت تهران پرواز کنند و بعدازظهر امروز به اردو اضافه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی چهار بازیکنی بودند که در مسیر پروازی به تهران، در ترکیه گرفتار شرایط جوی شدند و پروازهای آنها لغو شد.

نکته جالب درباره چهار بازیکن یادشده این بود که عابدزاده، نیازمند و انصاری‌فرد در فرودگاه استانبول حضور داشتند که پروازشان لغو شد، اما پروازی که مهدی طارمی با آن از پرتغال به سمت استانبول می‌آمد، در فاصله‌ای چند صد کیلومتری با شهر استانبول فرود آمد تا وضعیت مهاجم تیم ملی کشورمان برای سفر به تهران نامشخص باشد.

تا این لحظه فدراسیون فوتبال توانسته است شرایط پرواز برای عابدزاده، نیازمند و انصاری‌فرد را مهیا کند و آنها ساعت 14:30 به تهران می‌رسند، اما مهدی طارمی همچنان در همان شهری است که پروازهایش به دلیل شرایط جوی لغو شده و مشخص نیست چه زمانی مشکل این بازیکن برای پرواز به سمت تهران، حل می‌شود.

از میان سایر بازیکنان تیم ملی نیز، تست احمد نوراللهی و سیدمجید حسینی در اردوی تیم ملی مثبت شد و آنها راهی قرنطینه شدند. همچنین احسان حاج‌صفی و سردار آزمون به دلیل مثبت شدن تست‌شان به تهران نیامدند و شاید با منفی شدن تست مجدد، برای دیدار با امارات به تهران سفر کنند. اللهیار صیادمنش نیز به دلیل اینکه در نقل‌وانتقالات زمستانی در حال انتخاب تیم جدیدش است و پاسپورت وی در اختیار باشگاه خواهان اوست، نتوانست برای این اردو خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کند.

تا این لحظه کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی و عارف آقاسی که در لیست انتظار بودند به‌عنوان نفرات جایگزین به جای نوراللهی، حاج‌صفی و حسینی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده‌اند.

7474