۴ بازیکن آماده خروج از منچستر/ هندرسون شاگرد تن‌هاگ می‌شود؟

۴ بازیکن آماده خروج از منچستر/ هندرسون شاگرد تن‌هاگ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان ناراضی شیاطین سرخ آماده‌ی جدایی از این باشگاه سرخپوش شهر منچستر هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ساموئل لاکهرست، روزنامه نگار سرشناس و خبرنگار معتبر رسانه‌ی Manchester Evening News، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در حال پرس و جو در مورد تیم هایی است که خواهان بازیکنان این تیم در همین پنجره‌ی نقل‌ و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ی جاری می‌باشند. نفراتی هم‌چون دین هندرسون، جسی لینگارد، دونی فن ده بیک و آنتونی مارسیال همگی آماده‌ی خروج از اولدترافورد در همین ماه هستند.

منچستر یونایتد برای آنتونی مارسیال منتظر باشگاهی است که تمام دستمزد دویست هزار پوند در هفته‌ی این مهاجم فرانسوی را پرداخت کند و همچنین مبلغ شش میلیون پوند بابت انتقال قرضی این بازیکن نیز بپردازد. دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و سویای اسپانیا خواهان این بازیکن بودند که گفته می شود کار انتقال قرضی مارسیال به سویا تقریبا تمام و نهایی شده است. دونی فن ده بیک نیز به نیوکاسل یونایتد و بروسیا دورتموند آلمان پیشنهاد داده شده است. از سوی دیگر، باشگاه آژاکس آمستردام نیز به دین هندرسون، دروازه بان دوم شیاطین سرخ علاقه دارد و این بازیکن برای انتقال قرضی به این تیم هلندی، به مدیران باشگاه سرخپوش شهر منچستر فشار می‌ آورد.

فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس و معتبر حوزه‌ی نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان فوتبال اروپا نیز مدعی شده است که باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان هم در ساعات آینده دوباره برای جذب جسی لینگارد تلاش خواهد کرد. هیأت مدیره‌ی این باشگاه نهایت تلاش خود را برای جذب این بازیکن که محصول آکادمی باشگاه منچستر یونایتد می باشد، تا پایان رقابت های فصل جاری انجام می‌ دهند. مذاکرات سران باشگاه های نیوکاسل یونایتد با منچستر یونایتد و همچنین مدیر برنامه ها، ایجنت و نمایندگان جسی لینگارد در جریان است و هنوز نتیجه‌ی قطعی و دقیقی از این جلسات منتشر نشده است.

9404