رونمایی از زوج جدید در میانه میدان جلوی عراق

رونمایی از زوج جدید در میانه میدان جلوی عراق

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه‌های هافبک دفاعی اسکوچیچ مقابل عراق کدام زوج خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، با توجه به ابتلای احمد نوراللهی و احسان حاج صفی به ویروس کرونا سرمربی تیم ملی مجبور خواهد بود تغییراتی در خط میانی تیمش ایجاد کند و باید شاهد رونمایی از زوجی جدید در این منطقه باشیم

در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای پست هافبک دفاعی جدا از احمد نوراللهی و حاج‌صفی، نام سعید عزت‌اللهی و میلاد سرلک هم به چشم می‌خورد ضمن آنکه کمال کامیابی‌نیا هم بعد از مثبت شدن تست کرونای نوراللهی، از لیست انتظار تیم ملی به لیست اصلی رسید.

در شرایطی که روی کاغذ، زوج نوراللهی و عزت‌اللهی انتخابهای اول اسکوچیچ برای بازی به عنوان دو هافبک دفاعی بودند، حالا این سوال مطرح می‌شود که در غیاب نوراللهی، اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای این منطقه از زمین دارد؟

با توجه به اینکه میلاد سرلک پای ثابت اردوهای اخیر تیم ملی بوده و حتی بازی رفت مقابل سوریه در ترکیب اصلی به میدان رفت، شاید او در کنار عزت‌اللهی در میانه میدان بازی کند. 

این احتمال هم وجود دارد که اسکوچیچ با توجه به نمایش خوب کمال کامیابی نیا و قدرت جنگندگی او در ترکیب پرسپولیس بخواهد از زوج کامیابی نیا- سرلک که در لیگ برتر بازی‌های زیادی را کنار یکدیگر انجام داده اند و هماهنگی بیشتری نسبت به زوج سرلک- عزت اللهی دارند، استفاده کند.

این وسط زبیر نیک‌نفس هم در لیست انتظار تیم ملی حضور دارد و باید دید آیا او هم مثل کامیابی‌نیا به فهرست اصلی اضافه خواهد شد یا نه؟

7655