بدبیاری‌های تمام‌نشدنی ستاره جوان، عامل دوری او از تیم اصلی بایرن‌مونیخ

بدبیاری‌های تمام‌نشدنی ستاره جوان، عامل دوری او از تیم اصلی بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت های پی در پی احتمالاً باعث می شود تا ویدوویچ بدون حضور در ترکیب اصلی، در فصل تابستان آینده باواریایی ها را به صورت قرضی ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، گابریل ویدوویچ یکی از استعدادهای آینده دار آکادمی بایرن مونیخ می باشد که با نظر سرمربی مونیخی ها، قرار بود برای تیم اصلی نیز به میدان برود که البته مصدومیت ها و شرایط مختلف، مانع از تحقق این موضوع شد.

گابریل ویدوویچ قرار بود در ماه دسامبر، چند روز بعد از تولد هجده سالگی اش، برای برگزاری دربی درکلاسیکر معروف با زنبورها در لیست تیم حضور داشته باشد، اما مصدومیت بد موقع از ناحیه‌ی ران پا، این فرصت را از بین برد.

گابریل ویدوویچ جوان سپس به دلیل سرماخوردگی، بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ و اف سی کلن را نیز از دست داد و در یکی دو گذشته نیز به سبب مشکل در آشیل پای خود، به دیدار برابر هرتابرلین نرسید.

با این اوصاف، بایرن مونیخ هیچ گونه نگرانی و اضطرابی برای آینده‌ی این بازیکن جوان خود ندارد. گابریل ویدوویچ تا فصل تابستان سال 2023 میلادی با باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرارداد رسمی دارد و این احتمال نیز وجود دارد که در فصل تابستان امسال، بعد از انعقاد قرارداد حرفه ای به صورت قرضی از بایرن مونیخ جدا شود.

باشگاه های مختلفی در سطح اول و دوم بوندسلیگای آلمان به این بازیکن جوان علاقه مند هستند. همچنین گفته می شود که مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز شرایط گابریل ویدوویچ جوان را زیر نظر دارند.

9404