سرمربی سابق آلمان از وفاداری هم خود گفت: همیشه رمانتیک بوده‌ام!

سرمربی سابق آلمان از وفاداری هم خود گفت: همیشه رمانتیک بوده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ در رابطه با پیوند عمیق خود با بایر لورکوزن صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی تی آنلاین، رودی فولر، اسطوره‌ی فوتبال ژرمن ها به زودی پست مدیریت ورزشی باشگاه بایر لورکوزن را رها می‌ کند و به هیئت مدیره‌ی این باشگاه آلمانی اضافه می‌ شود. این خبر چندی پیش رسماً تأیید شد و شایعات پیرامون رودی فولر سرانجام پایان یافت.

طبق این گزارش، مدیر ورزشی فعلی بایر لورکوزن در خصوص ارتباط خود با این باشگاه آلمانی چنین می‌ گوید: "باید این را بگویم که همیشه کمی رمانتیک بوده‌ ام. شاید به من عباراتی مثل سنتی یا قدیمی را نسبت بدهید اما شخصیت من به این صورت است. من همیشه می‌ خواهم به باشگاه وفادار باشم. در لورکوزن پست‌ های مختلفی داشته‌ ام و تقریباً همه شغل‌ ها را تجربه کرده‌ ام اما همیشه همین رودی امروز بوده‌ ام."

سرمربی سابق مانشافت ادامه می‌ دهد: "بعد از گذشت مدتی، دیگر دلم نمی‌ خواست لورکوزن را ترک کنم. با این که فرصت خروج را داشتم اما می‌ خواستم خودم را در این باشگاه بشناسم."

رودی فولر شصت و یک ساله از سال ۱۹۹۴ در بایر لورکوزن حضور داشته و بعد از خداحافظی از فوتبال، همواره در این تیم فعالیت کرده است. البته او دو مقطع کوتاه را به عنوان سرمربی مانشافت و البته سرمربی آ اس رم ایتالیا نیز فعالیت کرد اما همیشه جزو نفرات تصمیم‌ گیر در باشگاه بایر لورکوزن بوده است.

9404