غول‌های شهر میلان خواهان مدافع برزیلی منچستریونایتد

غول‌های شهر میلان خواهان مدافع برزیلی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- میلانی‌ها شرایط جذب مدافع چپ برزیلی منچستریونایتد را در این زمستان بررسی می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سان، دو غول فوتبال ایتالیا، آث میلان و اینتر میلان، برای جذب الکس تلس، مدافع چپ 29 ساله منچستریونایتد، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اقدام کرده اند.

الکس تلس که همواره فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده است، در زمان حضور اوله گونر سولشر گزینه محبوب سرمربی نروژی نبود. از زمان انتقال به منچستر یونایتد در ماه اکتبر 2020، تنها 30 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته است. از این تعداد بازی تلس در پیراهن شیاطین سرخ، تنها 2 بازی به این فصل لیگ برتر انگلستان محدود می‌شود.

حتی پس از اخراج سولشر و حضور موقت مایکل کریک روی نیمکت منچستریونایتد، باز هم فرصتی در اختیار مدافع 29 ساله برزیلی قرار نگرفت. این میزان محدود حضور در ترکیب منچستریونایتد، می‌تواند انگیزه وی برای ترک اولدترافورد را بالا ببرد. حال، غول‌های میلانی که در این فصل کورس قهرمانی اسکودتو را در اختیار دارند، در اندیشه به خدمت گیری الکس تلس برای ادامه رقابت در این فصل هستند.

با این وجود، طبیعی است که منچستری‌ها در این زمستان پیشنهادات مربوط به مدافع برزیلی خود را نادیده بگیرند. آن‌ها می‌توانند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو، با تمرکز بیشتری به فروش الکس تلس بپردازند.

در هر صورت منچستریونایتد مدافع چپ برزیلی خود را زمانی که 28 سال سن داشت با 13.5 میلیون پوند جذب کرد و آن‌ها ترجیح می‌دهند فروش وی هزینه قبلی را جبران کند.

9719