پاسخ منفی سانتاکلارا به باشگاه‌های ایرانی

پاسخ منفی سانتاکلارا به باشگاه‌های ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- پیش از اینکه محمد محبی در بازی با مورینسی در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال اولین گل را برای سانتاکلارا به ثمر برساند مدیر عامل این باشگاه پاسخ درخواست باشگاه های ایرانی را داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دو باشگاه ایرانی برای در اختیار گرفتن محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی در دور برگشت لیگ برتر نامه نگاری کرده بودند و پیش از اینکه محمد محبی در بازی با مورینسی در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال اولین گل خود را برای باشگاه سانتاکلارا به ثمر برساند مدیر عامل این باشگاه پاسخ باشگاه های ایرانی را داد و اعلام کرد امکان جدایی محمد محبی از تیم سانتاکلارا وجود ندارد. 

مدیر عامل باشگاه سانتاکلارا پیش تر گفته بود یکی از دلایل جذب محمد محبی فروش او به تیم پورتو یا اسپورتینگ در آینده است. محمد محبی که با گذشت چند هفته از لیگ برتر پرتغال با نمایش خوب در بازی با پورتو مهیا می شد که در ترکیب ثابت سانتاکلارا قرار بگیرد از ناحیه کمر مصدوم شد و این موضوع حضور او را در ترکیب ثابت باشگاه پرتغالی به تاخیر انداخت. در نهایت سرمربی تیم در بازی با مورینسی و در دقیقه 76  محمد محبی را به زمین فرستاد که این بازیکن موجب اخراج کاپیتان تیم حریف شد و یک گل هم زد تا تیمش در این بازی با دو گل پیروز شود. با این نمایش بدون شک این بازیکن در هفته های آتی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب سانتاکلارا پیدا خواهد کرد.

7474