فن‌مارویک: در بهترین شرایط برای دیدار با سوریه و ایران آماده می‌شویم

فن‌مارویک: در بهترین شرایط برای دیدار با سوریه و ایران آماده می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی هلندی تیم ملی امارات از شرایط این تیم برای انجام دو بازی حساس مرحله انتخابی جام جهانی برابر سوریه و ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، برت فن‌مارویک پس از تمرین شب گذشته بازیکنان تیم ملی امارات در دبی گفت: تیم ما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و باید بگویم همه چیز برای آماده‌سازی تیم در این مقطع فراهم است. تمرینات را در آب و هوای ایده‌آل و شرایط مطلوب دنبال کردیم، کیفیت زمین تمرینی بسیار مناسب است و برای دیدار با سوریه و ایران کاملاً آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی امارات درباره شرایط بازیکنانش هم گفت: از عملکرد نفرات دعوت‌شده به اردو راضی هستم. همچنین برخی از چهره‌های جدیدی که در این اردو به جمع ما پیوستند. سطح فنی تیم بالا رفته و گام به گام به سمت ساختن آن تیمی که انتظار داریم، حرکت می‌کنیم. برای هر بازی طرح و برنامه ویژه‌ای در نظر داریم. مدت زیادی است که برای ساختن یک تیم جوان تلاش می‌کنیم و در همین راستا با توجه به غیبت بعضی از بازیکنان اصلی به دلایل مختلف نفرات جوان‌تری به تیم اضافه شدند و امیدواریم در سطح انتظار ظاهر شوند.

براساس این گزارش، تیم ملی فوتبال امارات روز پنجشنبه هفتم بهمن میزبان سوریه خواهد بود و پس از آن برای دیدار با ایران که 12 بهمن برگزار می‌شود، راهی تهران خواهد شد.

7474