واکنش مدافع باتجربه چلسی به گلزنی در دربی لندن و غلبه بر تاتنهام

واکنش مدافع باتجربه چلسی به گلزنی در دربی لندن و غلبه بر تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کهنه کار برزیلی آبی ها طی مصاحبه ای کوتاه با رسانه ها در خصوص کسب پیروزی در یکی از مهم ترین دربی های لندن صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و با سابقه‌ی چلسی انگلستان در ارتباط با کسب پیروزی این تیم مقابل تاتنهام هاتسپر در یکی از مهم ترین دربی های شهر لندن، چنین می گوید: "ما امسال سه بار با تاتنهام بازی کرده‌ ایم و سه بار بدون گل خورده پیروز شده‌ ایم. این برای ما مهم است زیرا مدت زیادی است که دروازه‌ی خود را بسته نگه نداشته‌ ایم که اصلاً به ما نمی‌ خورد. تمرکزمان را روی دفاع حفظ کردیم و موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم. این به ما اجازه داد که آرام شویم و از بازی خود لذت ببریم."

 این بازیکن سی و هشت ساله و کهنه کار آبی ها در ادامه نیز در مورد گلزنی در دربی ها چنین گفت: "جو باور نکردنی بود؛ برای من خیلی مهم است که در دربی گل بزنم و هواداران نام من را بشنوند. من از این بابت خیلی خوشحال هستم. مهم ترین چیز، این است که در دفاع گل نخوریم اما گلزنی این روز را خاص تر هم می کند."

تیاگو سیلوا در پایان صحبت هایش نیز درباره‌ی برنامه‌ی کوتاه مدتش برای آینده چنین گفت: "آماده شدن برای مسابقه مهم بود زیرا ما سه یا چهار روز فرصت داشتیم تا آماده شویم و روی چیزی که کار نمی کردیم، کار کنیم. ما در ماه گذشته یازده بازی انجام دادیم که خیلی زیاد است. حالا من به برزیل برمی گردم تا برای کشورم بازی کنم؛ اما سایر بازیکنان 10 روز استراحت دارند تا از نظر روحی و جسمی استراحت کنند."

9404