قاسمپور: مقابل عراق باید با حوصله و تمرکز بازی کنیم

قاسمپور: مقابل عراق باید با حوصله و تمرکز بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کفه ترازو در بازی با عراق به سمت ما سنگین‌تر است با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابراهیم قاسمپور در مورد بازی روز پنجشنبه تیم ملی کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: عراق تیم چغری است اما در اکثر مواقع ما نسبت به این تیم برتری داشته‌ایم. در بازی رفت هم این تیم را با نتیجه خوب سه بر صفر شکست دادیم، همین مساله باعث برتری روحی و روانی بازیکنان ما نسبت به عراق خواهد بود. به خصوص اینکه اگر در این بازی برنده شویم صعودمان به جام جهانی قطعی خواهد شد و سایر مسابقات برای‌مان تشریفاتی می‌شود. بازیکنان تیم ملی ما در لیگ‌های معتبر خارج از کشور شرایط خوبی دارند و از سویی دیگر این مسابقه در ورزشگاه آزادی و خانه ما برگزار می‌شود که کفه ترازو را به سمت ما سنگین‌تر می‌کند با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد اینکه برخی هشدار می‌دهند که اگر خودمان را از پیش برنده بدانیم ممکن است مقابل عراق غافلگیر شویم،عنوان کرد: آنهایی که فوتبال را می‌فهمند می‌دانند که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. گاهی تیمی در بهترین شرایط خود مقابل حریفی که شرایط بدی دارد بازنده می‌شود. ممکن است پنالتی رخ بدهد، مدافعی اشتباه کند یا کارت قرمزی به یک بازیکن داده شود یا حتی توپ ‌های‌مان گل نشود بنابراین بازیکنان ما باید با تمرکز و حوصله کافی بازی کنند. 

قاسمپور در مورد دعوت از کنعانی‌زادگان بازیکنی که حواشی‌ در اردوی قبلی تیم ملی ایجاد کرده بود، گفت: هر کسی زندگی شخصی خودش را دارد اما آنطور که در رسانه‌ها خواندم اتفاقی که او رقم زده ظاهرا در اردوی تیم ملی بوده و در آن صورت باید برخورد انضباطی با این بازیکن رخ بدهد. ملی پوشان ما الگوی جوانان هستند و وقتی ملی پوشی تخلفی می‌کند باید تنبیه شود و نباید بی‌تفاوت از کنارش گذشت زیرا در آنصورت ممکن است اتفاقات بدتری رخ بدهد.

این کارشناس فوتبال در مورد کرونایی شدن احمد نوراللهی و غیبتش در بازی با عراق اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی ما همگی تقریبا در یک سطح هستند و از نظر فنی فاصله چندانی بین بازیکنان وجود ندارد از سویی دیگر بازیکنان خوب در تیم ملی زیاد داریم که غیبت یک بازیکن باعث مشغله ذهنی سرمربی نشود.

7474