گلایه مدافع بارسلونا از انتقادهای نابجا: در این سیرک فقط از من انتقاد می‌شود

گلایه مدافع بارسلونا از انتقادهای نابجا: در این سیرک فقط از من انتقاد می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری و چپ پای تیم ملی فوتبال اسپانیا و آبی و اناری پوشان بندر بارسلون از انتقادهای مغرضانه علیه خودش گلایه مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی Movistar+، جوردی آلبا، مدافع ملی پوش و چپ پای بارسلونا بعد از دیدار این تیم مقابل آلاوز مورد انتقادات شدید و تندی قرار گرفت. این بازیکن تقریباً با سابقه‌ی کاتالان ها در خصوص این انتقاداتی که نسبت به عملکرد او وارد می شود، به خبرنگاران رسانه ها چنین می گوید: "چند سال است که این جا حس می‌ کنم تنها من مورد انتقاد قرار می‌ گیرم و اولین باری نیست که با من چنین رفتاری می‌شود. انتقاداتی که در این سیرک وجود دارد را می‌ پذیرم. انتقادات همیشه بوده و من نیز خودم را با آن وفق داده‌ ام. اگر خوب بازی کنم، درباره‌ی من هیچ صحبتی نمی‌ شود اما اگر در یک بازی بد باشم، اعتراف می‌ کنم که من را می‌ کُشند! من هم این مسأله را قبول کرده‌ ام."

جوردی آلبای اسپانیایی در ادامه‌ی صحبت هایش نیز ضمن تشکر از هم تیمی های خود، گفت: "برایم اهمیتی ندارد زیرا من از طرف هم‌ تیمی‌ ها و تمام مربیانی که دارم، مورد احترام هستم. به نظر می‌ رسد که تنها بازیکنان کهنه‌ کار و کارکشته در بارسلونا هستند که مورد انتقاد قرار می‌ گیرند و چهار یا پنج سال است که در این ارتباط صحبت می‌ کنند. حتی زمانی که بیست و هشت سال سن داشتم نیز این گونه حرف‌ ها زده می‌ شد؛ اما همه‌ی این مسائل را قبول می‌ کنم."

9404