بی‌صبری راموس برای دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان

بی‌صبری راموس برای دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریسن ژرمن مدعی است که الان بهترین فرصت برای اوج گرفتن است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته سرخیو راموس مدافع اسطوره‌ای رئال مادرید پس از 16 سال حضور در سانتیاگو برنابئو و افتخار آفرینی با پیراهن این باشگاه، به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست تا قسمت جدیدی در زندگی‌اش ورق بخورد. اما اوضاع برای قهرمان 4 چمپیونز لیگ طبق برنامه پیش نرفت و او بیش از 3 ماه برای اولین بازی‌اش با پیراهن پی‌اس‌جی صبر کرد. راموس در دیدار خارج از خانه مقابل سن اتین برای اولین بار به میدان رفت، اما دوباره مصدوم شد تا 3 هفته دیگر از میادین به دور باشد و سپس در دومین بازی‌اش مقابل لورین، کارت قرمز گرفت تا همه چیز برایش بدتر شود.

اما کاپیتان سابق لوس بلانکوس روز یک شنبه در پیروزی 4-0 مقابل رنس موفق شد گلزنی کند تا شرایط برای او کمی بهبود پیدا کند. راموس درباره اولین گلش برای پاریسن ژرمن و همچنین دیدار روز 26 بهمن مقابل رئال مادرید گفت: "بابت 90 دقیقه بازی کردن و اولین گلم بسیار خوشحالم. امیدوارم اتفاقات خوب بیشتری در این باشگاه رقم بخورد. من برای 3 هفته به صورت گروهی تمرین کردم و توانستم فرصتی دوباره برای حضور در میدان کسب کنم."

"ما برای لیگ فرانسه، جام حذفی و لیگ قهرمانان می‌جنگیم. فکر می‌کنم الان بهترین زمان برای رسیدن به آمادگی جسمانی ایده‌آلم بود. بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌هایمان پس از بازی‌های ملی هستم."

4416