تاثیر منفی بوستکتس روی ستاره هلندی بارسلونا

تاثیر منفی بوستکتس روی ستاره هلندی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد دی بوئر هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی هلند معتقد است که حضور سرخیو بوستکس در زمین، عامل اصلی افت فرنکی دی یونگ می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2019، فرنکی دی یونگ پس از سر و صداهای بسیار، تصمیم گرفت تا به بارسلونا و لیونل مسی بپیوندد، اما این هافبک هلندی، نتوانسته عملکردی در حد انتظار هواداران کاتالانی از خودش نشان دهد و در چند وقت اخیر مورد انتقاد زیاد قرار گرفته است. دی بوئر که در حال حاضر یکی از مربیان آکادمی آژاکس است، مدعی است که سرخیو بوسکتس، بازیکن باسابقه آبی اناری‌ها، دیگر باید کنار بکشد تا فرصتی دوباره به بازیکنانی مثل دی یونگ در پست هافبک نگه‌دارنده داده شود. 

دی بوئر به El Pais گفت: "بوسکتس بازیکن بی نظیری است، اما نیاز به محافظت بسیار دارد. اگر  قرار است که او بخش بزرگی از زمین را پوشش بدهد، به مشکل برخواهد خورد و این موضوع روی کل تیم و همچنین فرنکی دی یونگ اثر منفی می‌گذارد. دی‌ یونگ آینده بارسلوناست و فوتبال بوسکتس رو به پایان می‌باشد. من عاشق بوستکس هستم، اما او به سنی رسیده که دیگر باید جایش را به جوان‌ترها بدهد. آینده مال دی یونگ، گاوی، پدری و نیکو گونزالس است. با این بازیکنان، بارسا خط هافبک فوق العاده‌ای خواهد داشت."

4416