واکنش ستاره رئال مادرید به اعتراض شدید به داور در دیدار مقابل الچه

واکنش ستاره رئال مادرید به اعتراض شدید به داور در دیدار مقابل الچه

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید بابت رفتارش با خورخه فیگوئرا وازکز، داور بازی مقابل الچه، عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در عرض 4 روز لوس بلانکوس دو بار برابر الچه به میدان رفت. دیدار اول در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری برگزار شد که رئال مادرید با یک کامبک 10 نفره، دو بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. در دیگر بازی که در لالیگا انجام شد، دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند و شاگردان کارلو آنچلوتی در آن بازی نیز تا دقیقه 82، 2-0 عقب بودند، اما در نهایت تسلیم نشدند و دوباره کامبک زدند. 

به نقل از مارکا، در جریان بازی کوپا دل ری، داور به اشتباه خطای تونی کروس را روی بازیکن الچه اعلام کرد و این تصمیم، اعتراض شدید ستاره سابق بایرن مونیخ را در پی داشت که در نهایت، منجر به دریافت کارت زرد نیز شد. کروس در واکنش به رفتارش در آن لحظه گفت: "در برخی از لحظات، آرام ماندن بسیار سخت است و نمی‌شود جلوی احساسات را گرفت. شما چنین چیزی را در دیدار مقابل الچه که من کارت زرد دریافت کردم و اصلا با آن موافق نبودم، مشاهده کردید. فکر می‌کنم جر و بحث کردن با داور یا سایر بازیکنان مشکلی نداشته باشد، اما من قویا معتقدم که در زمین باید مسئولیت پذیر رفتار کرد تا الگوی خوبی برای فرزندانمان باشیم. نباید یادمان برود که چه کسانی ما را تماشا می‌کنند."

4416